Fredag 11 september

Fredagen den 11 September, om en månad är det alltså den söndagen den 11 oktober. Undebart bra.

Idag klockan 14.30 åkte Emelie, en människa som kommer lämna Sverige i TRE år för studierna i Australien, Manly. Kändes som att det bara var här om dagen som vi satt och pratade om att det var en månad kvar. Vi hade båda kontakt med henne på flygplatsen. Det sista som sas var: VI SES I SYNDEY!!! Det känns skönt att vi ska träffa henne och umgås med henne ett tag under vår vistelse där om en månad. För hon är inte en sån man tar farväl av genom ett samtal eller sms. Nej nej. Så om en månad kommer vi och gör Sydney osäkert, så som bara vi kan (;




Och förövrigt så vaccinerade sig Gabbi igår, hon kommer behöva ta två sprutor innan vi åker. Mot Hepatit. Anledningen till att Alexandra inte gjorde det var pga av sjukdom, feber och halsont är inget att rekomendera om man ska vaccinera sig. Men som turen var så behöver bara Alex ta en spruta innan vi åker, för att hon tagit en för några år sen. Tur det

*asful bild, men dom andra vi hade på oss var inte mycket bättre :)

Thumbnail


Kommentarer
Postat av: Emelie

1 månad wohooo snart ses vi :D fan va tiden går snabbt alltså! sitter på skolan nu rummet är mindre än ja trodde å min ena rumskopmis e från korea hon snodde bästa platsen, den andra kommer imorrn antar jag hon får mitten sängen hahaha !



btw var är mina ögon?, vart är alex face? å va faaaan stirrar gabbi på.......



å vilket snille e d som stavat sydney haha, ee ja behöver inte ens gissa

2009-09-12 @ 15:35:23
Postat av: Anonym

2009-09-12 @ 15:36:18
Postat av: Alex

haha, låter underbart Emelie ;)

Jag är förövrigt glad att inte mitt face syns.. kanske lika bra att man inte ser dina ögon? ;p

och gabbi kanske hade ögonen på kamera snubben? who knows? ååh ja jag tror du kan gissa dig fram vem som stavade till sydney.. hoho.. 28 DAGAR!!!! SE YA SOON :D

2009-09-12 @ 20:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0